Du/I inviteres hermed til den årlige generalforsamling i Blåvand Grundejerforening,
skærtorsdag d. 9.4.2020 kl. 10 på Danhostel Blåvandshuk, Kirkegade 5, 6840 Oksbøl.

Traditionen tro starter vi mødet med kaffe og rundstykker kl. 9.30.Tilmelding senest d.
2.4.2020 på mail: kasserer.blaavandgrundejer@gmail.com

Foreningen har fået ny hjemmeside, som vil blive præsenteret. Vi vil dog gerne invitere
alle, der endnu ikke har set den til at besøge: https://blaavandgrundejerforening.dk/

Grundejerforeningens hidtidige formand, Søren Bjerre, er efter eget ønske udtrådt af bestyrelsen. Marianne Holm, som er 1.suppleant, træder ind i bestyrelsen på Sørens vegne. Indtil konstitueringen efter generalforsamlingen fungerer næstformanden,Susanna S. Jensen som formand for foreningen.

Dagsorden til mødet ses herunder  – og ligger her som et link til kopiering. Regnskabet kan ses her.

Vel mødt og på gensyn d. 9 april

Dagsorden:

1. Valg af dirigent

2. Bestyrelsens beretning om foreningens virke i det for løbne år. Herunder:

– Kystsikring

– Vandudvalget

– Vejlaug Vest

– Introduktion til foreningens nye hjemmeside

1. Fremlæggelse af det reviderede regnskab til godkendelse – indlagt på hjemmesiden.

1. Fremlæggelse af budget og fastsættelse af kontingent for det kommende år

1. Valg af 2 bestyrelsesmedlemmer for 3 år på valg: Susanna S. Jensen, villig til genvalg og Hans Hansen, villig til genvalg

1. Valg af 2 suppleanter for 1 år

2. Valg af 2 revisorer på valg: Peter Jepsen, Varde, villig til genvalg og Inge Vad Wodskou, Varde, villig til genvalg