Tusind tak til FERIEPARTNER BLÅVAND for donationen på 15.000 kr til hjælp til etablering af en handicapsti.

Planen er, at den skal gå fra p-pladsen ved Hafnia-grunden ned til stranden.

Fra Din Feriepartners pressemeddelelse:

“Feriepartner Blåvand udlodder hvert år et beløb til foreninger, lokale ildsjæle eller lignende for at støtte det gode initiativ til gode oplevelser til glæde og gavn for sommerhusejere, turister og besøgende. I år udlodder vi 25.000 og vi nu har fundet modtageren af de første 15.000. kr.

Vi har givet 15.000 kr til Blåvand Grundejerforening som vil etablere en handicapsti ved Hafniagrunden.

– Jeg er rigtig glad for at kunne støtte netop dette fine projekt, der passer godt til vores ambition om at være en aktiv del af lokalmiljøet, samtidig med at vi gør noget, der tilgodeser vores gæster og kunder, siger Morten Høst fra Feriepartner i Blåvand. Dette projekt vil give gode adgangsforhold for kørestolsbruger, dårligt gående og børnefamilier som skal have hele oppakningen med på stranden.”